Klacht NXXT: afhandeling van rijlessen

Klachtnummer
# 50219
Gebruiker
Aaltje
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Mijn instructeur is [ naam verwijderd ].
De eerste 12 rijlessen verliepen zonder problemen. Het ophalen gebeurde niet altijd op het afgesproken tijdstip. Ook kwam het voor dat de lessen niet doorgingen ten gevolge van allerlei andere zaken.
1. [naam verwijderd] had mijn DigID nodig om in te loggen bij het CBR.
3. Het CBR stuurde een mail om een kopie van mijn ID-kaart. Deze heb ik opgestuurd.
4. [ naam verwijderd]is door ons niet meer telefonisch te bereiken.
6. [ naam verwijderd] stuurde vervolgens een SMS dat het CBR mijn kopie-ID niet ontvangen had. Deze was zij vergeten op te sturen omdat opa overleden was.
7. Ondertussen verstreek er weer een maand en informeerde mijn moeder bij het CBR in Arnhem waarom alles toch zo lang duurde.

De oplossing

Of mijn examen wordt geregeld op een datum waarmee ik akkoord ga. Ik heb dan geen contact meer met (naam verwijderd).

1 reactie

  1. Auteur
    NXXT
    Datum
    Beste Aline,
    Wil je even contact op nemen met het hoofdkantoor?
    0187 843337 - Laat even weten waarom je belt en dat dit in overleg met de directeur is.
    Je krijgt van ons:
    3 rijlessen + praktijkexamen Met vriendelijke groet,
    NXXT Verkeersscholen

Ook een klacht indienen over NXXT?