Klacht Nyn.nl: mijn bestelde spullen niet ontvangen

Klachtnummer
# 111913
Gebruiker
Joyce
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb op 13 mei 2015 een Samsung s4 en een Samsung tab 4 7.0 besteld. Gelijk betaald en nooit geleverd gekregen. 2 dagen na de bestelling kon ik niet meer inloggen want mijn emailadres was niet bekend.

De oplossing

Of mijn spullen of mijn geld terug. Daar naast iets van een vergoeding voor de verdere gemaakte kosten en leed.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Nyn.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Nyn.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen