Klacht NZID: Blijven rekeningen sturen naar oude adres waar wij reeds 2,5 vertrokken zijn

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 323920
Gebruiker
A.G. vd Veen
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Slordige administratie

De oplossing

restitutie incassokosten

2 reacties

  1. Auteur
    A.G. vd Veen
    Datum
    geachte heer / mevrouw,

    Uit de brieven van NZID valt niet op te maken welke praktijk het betreft. Ziet u een naam van een praktijk bij de brieven? Ik niet. Ook de aard van de zorg bv mondzorg , alternatieve geneeswijzen ontbreekt. Vanuit de reguliere zorgverleners ( huisarts , tandarts ) krijgen wij post op ons huidige woonadres.

    NB: ook het oude adres is overigens niet volledig maar halverwege de straatbenaming afgebroken.....
  2. Auteur
    NZID
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw,

    In onze 1e en 2e sommatie staat de praktijk, declaratienummer en declaratiedatum vermeld. Alleen in de laatste sommatie staan deze gegevens niet meer vermeld.

    Het wijzigen van gegevens valt wettelijk onder uw verantwoordelijkheid. Niet alle bedrijven/zorgverleners krijgen automatisch via een wijziging bij de gemeente uw nieuwe adres door. Het is aan u om deze gegevens up to date te houden.

    U heeft de vordering inmiddels betaald. Wij gaan niet over tot restitutie van de incassokosten.

    Met vriendelijke groet,
    NZID

Uiteindelijke oplossing

Auteur
A.G. vd Veen
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over NZID?