Klacht NZID: Geen Factuur en toch moeten betalen hoe is het mogelijk???

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 327448
Gebruiker
Standpunt
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Vindt het een belachelijk raar bedrijf althans de laatste juf die ik gesproken heeft.

Ons antwoordapparaat was in gesproken door Nzid en heeft bij thuis komst direct terug gebeld.
NZID had een dosier waar ons niets van bekend was, Maar de mevrouw die ik aan de lijn had was vriendelijk en behulpzaam en vertelde dat het over een factuur ging van Netpoint.
Ze adviseerde contact op te nemen met Netpoint voor het factuur te kunnen in te zien.
ook daar uitgelegd dat we niet hebben ontvangen en graag het factuur wilden, deze heb de mevrouw van Netpoint door gemaild en wij direct betaald zonder enige kosten want de mevrouw vond het keurig dat ik direct actie had ondernomen.
1 of 2 dagen later krijgen we een brief van NZID dat we de kosten van de cliënte betaald zijn ( de hoofdsom ) maar we wel de incassokosten nog moeten betalen.
Ik direct gebeld, krijg ik daar een rare Juf aan de lijn die nergens begrip voor heeft en zeg dood leuk ik zal er wel alvast aan de gerechtsdeurwaarder over dragen want u wil toch niet betalen. nou ik vind het echt schofterig!
Kortom al ontvang je geen rekening, moet je als nog op tijd betalen.
waar naar toe ?? je weet toch waar je geweest bent zeg die Juf.
Nou ik was bijna door de telefoon gekropen, maar nu het iets gezakt is heb ik de rekening toch betaald met veel tegen zin en vind dat ik dit dan ook op alle media moet melden.
Heb dit nog nooit eerder gedaan omdat ik daar geen voorstander van bent maar dit breek alles dus vindt dat iedereen mag weten dat NZID een rare mevrouw bij de telefoon heeft die absoluut niet met mensen om kan gaan en zeker geen begrip heeft!!!

De oplossing

1. Zou het niet meer als normaal vinden als NZID is een persoon aanbied waar fatsoenlijk mee te praten is. (zoals de eerste Mevrouw bijvoorbeeld)
2. Kwijtscheldig van de incassokosten want het enige wat ik ontvangen heeft is een bericht op het antwoordt apparaat nou dat is een duur berichtje terwijl ik overal zelf achteraan gegaan bent en direct opgelost heeft.
3. Gaat het me niet om het geld maar om het feit.

1 reactie

  1. Auteur
    NZID
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer De Greef,

    U heeft in een telefoongesprek aangegeven dat u geen post heeft ontvangen.
    Onze opdrachtgever Netpoint Factoring heeft een originele declaratie en twee herinneringen per post gestuurd naar hetzelfde adres als wij hebben gebruikt om de 1e sommatie naar toe te sturen. Deze brief heeft u wel ontvangen. U gaf ook aan dat de post vaker niet goed gaat bij uw adres. Wij adviseren u om uw klacht bij Post.nl neer te leggen.
    Wij hebben u laten weten dat een juiste postbezorging niet aan Netpoint Factoring kan worden verweten. Wanneer u weet dat u regelmatig geen post ontvangt, kunt u ook op andere manieren achterhalen of u nog openstaande declaraties heeft. U kunt Netpoint bellen, e-mailen of de declaratie opzoeken via www.uwdeclaraties.nl.

    De vordering is inmiddels betaald en het dossier is gesloten. Zoals eerder gemeld, gaan wij niet over tot terugbetaling van de incassokosten.

    Met vriendelijke groet,
    NZID

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Standpunt
Datum
Uiteindelijke oplossing
Niets, gewoon een raar bedrijf met geen begrip. Ga toch zelf niet om een factuur zeuren of wel soms. Als je ergens komt moeten ze je gegevens hebben van a t/m z maar een belletje om even te vragen hoe of wat kan er niet vanaf, makkelijker om iemand onnodig geld af te nemen.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over NZID?