Wij vinden dat O.24/7 hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht O.24/7: 1500 euro voor twee uur ontstoppingswerk is oplichterij
Details
Klacht
1500 euro betaald voor 2 uur werk, de prijzen die genoemd worden en snel opgelezen bij het begin (meterprijzen!) geven geen uitsluitsel over het bedrag dat na twee uur werk wordt afgerekend.Er is geen inzicht tijdens de werkzaamheden want er werd weliswaar genoemd dat er al 15 meter was doorgespoeld maar dan loopt het hele proces al.
De rekensom klopt wel, maar de methode van berekenen maakt dus dat er exorbitant hoge prijzen kunnen worden afgerekend.
Tegen die tijd heb je al getekend en er is geen speld tussen te krijgen.
Blijkbaar zijn er al meer rechtzaken geweest tegen dit bedrijf.
Het werk wordt goed afgeleverd, voor zover ik kan zien, maar er is juridisch gezien geen mogelijkheid om na het tekenen van de overeenkomst terug te komen op de prijs.
Volgens de jongen van A.S Service & Installatie bepaalde het principe van de vrije markt deze prijzen. Hij zei dat het de centrale was “O.24/7” die de prijzen had bedacht.
Toen ik afrekende, 1497,37 euro realiseerde ik me dat er iets goed fout was gegaan.
O.2/7 moet afgeremd worden in het berekenen van deze exorbitant hoge tarieven en mensen moeten geinformeerd worden over de risico’s van het tekenen van de overeenkomst.
Gewenste oplossing
Ik wil dat het bedrijf minstens de helft van het bedrag terug betaalt en dan nog heb ik 250 euro, minstens teveel betaaldBedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.