Klacht O.24/7: Hoge kosten en niet meer bereikbaar

Klachtnummer
# 379792
Gebruiker
Kamer18
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Ik heb 367.80 euro moeten betalen voor een ontstopping en nu na 2 weken is het weer verstopt. Op de factuur staat geen telefoon nummer en geen naam van de medewerker. Kortom ik kan niet eens contact met ze opnemen. Ze hebben mij wel verteld dat ik een maandgarantie heb.

Gewenste oplossing

Mijn geld terugbetaald krijgen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat O.24/7 hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over O.24/7?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen