Klacht O.24/7: Niet binnen een uur aanwezig, niet goed geholpen en rekening 440,44

Klachtnummer
# 380319
Gebruiker
NOL
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Veel te hoge rekening en niet alles verholpen. €169,- starttarief en €35,- voorrijkosten. Dan nog eens 20 euro per meter vragen voor de spiraal die de leiding in gaat. Ze komen ook nog eens met zn tweeën. Echt belachelijk. Ik had ze gelijk weg moeten sturen maar op vrijdag voor t weekend ben je blij dat er iemand komt. Maar helaas, ik voel me echt beetgenomen!!

Gewenste oplossing

De helft van mijn geld terug krijgen voor het halve werk wat er geleverd is.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat O.24/7 hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over O.24/7?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen