Wij vinden dat O.24/7 hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht O.24/7: Veel te hoge rekening €561,40 voor 1/2 uur werk
Details
Klacht
We schakelden gisteren (11/6/2019) RRS in en er kwam een ander bedrijf O.24/7. De voorrijkosten waren €35,- en met ons besproken, de de specifieke inzet-rioolreiniging €169,- leek mij nog een redelijk bedrag. Daarna bleek de rekening véél hoger. Er moest nl nog 13x €20,- extra betaald worden, 'spiraalkosten', voor het gebruik van de veer, deze 'veerkosten' waren in totaal €314,60. Totaal kwam de rekening op €561,40 voor 1/2 uurtje werk. Toen bleek dat dit een wel erg hoog bedrag was en we contact wilde opnemen bleek dat er op de factuur geen adres en contactgegevens stonden. De website was uit de lucht en de telefoonnummers waren onbereikbaar geworden. Kortom we zijn opgelicht!! We hebben het gemeld bij de politie en gaan het melden bij Fraudehelpdesk.nl en Tros Radar. Ik ben aan het uitzoeken hoe het zit en kom gaandeweg op steeds meer vertakkingen in deze branche. We hopen ze te vinden zodat er niet nóg meer mensen de dupe worden van dit bedrijf!!Gewenste oplossing
Ik wil €314,60 retour, (van de €561,40) dit zijn de veerkosten inclusief btw.Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.