Klacht Oad: De reis voldeed niet aan mijn verwachtingen om de volgende reden(en):

youssef

Ik heb deze klacht brief op 22-08-2013 geschreven aan Oad maar nu Oad failliet is vraag ik u om help.Reserverinsgsnummer: EF1402Wormerveer 22-08-2013Op 06-08-2013 heb ik bij uw organisatie een reis geboekt naar millenium park alanya. Vertrekdatum was 12-08-2013.De hotel vol geboekt en kregen we een kleine vieze kamer met 2 bedden met een bloedvlek met omtrek van 20 cm op de matras(foto) de box spring bed kwam letterlijk hooi uit omdat deze kapot was(foto)bij en op de douche deur zaten houtwormen(foto)we zijn deze nacht verschrikkelijk moeilijk door gekomen de kinderen hebben bij ons op schoot geslapen(foto).Speeltuin is levensgevaarlijk (foto)mijn zoon is op de klimwand gevallen omdat de planken los zaten met roestige spijkers schaafwond knie en elleboog en is behandeld door personeel.

Op grond van de wet bent u verplicht de reis uit te voeren overeenkomstig de verwachtingen die ik daar van mag hebben. Mijn verwachtingen waren gebaseerd op informatie op de website en catalogus.
Nu de reis op genoemde onderdelen tekortschoot, stel ik u aansprakelijk voor de geleden schade voor een bedrag van geboekte reissom €1748.50
Ik verzoek u vriendelijk het bedrag binnen twee weken op mijn rekening
Te storten.
Mocht mijn klacht niet tot een oplossing komen dan zal ik mij wenden tot de geschillencommissie Reizen.
Tevens verwacht ik binnen twee weken een schriftelijke reactie van uw kant.

Wij vinden dat Oad hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Oad?