Klacht Oad: Merkwaardige en onvolledige reisbeschrijving van Oad.

c knoop

Kerstcruise 2017.
Onvermelde "onderbrekingen" zowel op de heen als terugreis. Heenreis ruim twee uur "losgelaten" in koud Rotterdam, waarna bij de terugkeer van de bus, bleek, dat wij slechts 5 minuten verwijderd waren van de boot. Bij terugreis geen controle passagiers vanaf de boot. Zelf "gokken" naar de juiste bus. Onverwacht een "extra rondritje" door Rotterdam en vervolgens onvermeld in de reisbeschrijving naar Den Bosch, waar wij ons twee uur moesten vermaken. Daarna volgende "verrassing" naar Groesbeek, waar wij wederom ruim een uur "uit de bus moesten". Vanaf Zeddam naar huis één groot drama, want de logistieke organisatie tussen Oad en taxibedrijven blijkt liefst op twee stopplaatsen niet op elkaar afgestemd. Resultaat hiervan, dat de passagiers totaal bijna 1,5 uur extra in de bus dienden te wachten..........Klacht schriftelijk ingediend op 29 december, maar Oad reageert gewoon niet. Kennelijk heeft Oad de instelling: "klant minder is geen probleem". Volgende cruise wordt rechtstreeks geboekt bij de reder.

Excuses en complete reisbeschrijvingen afgeven.

Wij vinden dat Oad hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over ?