Klacht Oad: Openbaar maken persoonsgegevens & geen Comfort Class kunnen boeken

Klachtnummer
# 6755
Gebruiker
Anoniem
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Begin 2012 een vakantie geboekt voor 2pers, bij D-Reizen via Oad. Direct het verzoek tot het boeken van Comfort Class stoel tijdens de vlucht.

Hierop later een boekingscode ontvangen om dit online via Delta.com te regelen.
Zo bleek de betreffende code toegang te geven tot persoonsgegevens van meerdere passagiers tijdens deze vlucht ! Overtreding wet persoonsgegevens ! Tevens gaf deze code toegang tot het aanpassen van diverse gegevens !

Comfort Class boeken bleek nog steeds niet mogelijk via Delta.com. Volgens Oad-Reizen zou het een storing bij Delta.com betreffen.

Na telefonisch contact met Delta Airlines bleek er geen spraken van een storing !

Oad-Reizen zou niet aan zijn betalingsverplichting hebben voldaan bij Delta Airlines en daarom kon men geen wijzigingen aanbrengen in de reeds gereserveerde standaard stoelen !

Tot op heden geen Comfort Class kunnen boeken en online zien wij de beschikbaarheid hiervan met de dag minder worden ! Persoonsgegevens openbaar !

De oplossing

Ter compensatie voor het geleden ongemak op de gehele heen en terugreis gratis Comfort Class aanbieden !

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Oad hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Oad?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen