Klacht Oad: Reis geboekt en betaald internetbankieren. Terug gestort met reden geen vluchten (blijkt onjuist)

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 101863
Gebruiker
Alex
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Vakantie geboekt (o.a. vliegreis en appartement) en overeenkomst per email van Easyways (OAD).
27 april vanaf Keulen tot 06 mei, 10 dagen, Pakketreis (vlucht+hotel): € 852,84, Bagage (4x€30,60): € 122,40, Calamiteitenfonds: € 2,50, Boekingskosten: € 25,00, TOTAAL: €1.002,74. Kreeg geld teruggestort met vermelding dat er geen vluchten beschikbaar zijn. Na controle blijkt dat deze er wel degelijk zijn. Pakket is nu echter €250,- duurder. na betalen is deze alsnog geboekt! We zijn nu voor €250,- benadeeld. Reden waarom het voor ander bedrag niet kon doorgaan is klopt helemaal niet.
Toen we het boekten viel ons al op dat werd gezegd dat het wel een ‘hele mooie aanbieding’ was.... Hadden wij rechtstreeks geboekt hadden ze er aan vast gezeten nu we een 3kamer appartement wilde ging het via overboeking...

De oplossing

Direct teveel betaalde €250,- terugstorten.
Toen we het boekten viel ons al op dat werd gezegd dat het weleen 'hele mooie aanbieding' was.... welke ze zelf wel hadden willen boeken...
Wij gaan er dan ook van uit dat de prijs snel is aangepast en wij de dupe zijn, nadat wij deze reis uitvoerig uitgezocht hadden.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Oad hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    Alex
    Datum
    Geen reactie van OAD. Heeft ook geen zin klacht via klachtenkompas in te dienen als dit bedrijf hierbij niet is aangesloten (zou vermeld moeten staan bij aanmelden klacht/verloren moeite)

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Alex
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over ?