Klacht Oad: Wisseling aankomst- en vertrekdatum bij boeking

Klachtnummer
# 31292
Gebruiker
Esther
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Bij ontvangstbevestiging reservering bleek aankomst- en vertrekdatum verwisseld. Meteen gereageerd dat datum niet klopte per mail, de volgende ochtend er achteraan gebeld om de datum te wijzigen. Reactie was dat de mail ontvangen was, maar er niets mee gedaan was. OAD geeft aan zowiezo 90% annuleringskosten in rekening te brengen, alhooewel het nog 16 dagen voor beoogde en 12 dagen voor geboekte vertrekdatum is. OAD weigert elke medewerking om simpelweg de datum te veranderen. Eerst 90% annuleringskosten betalen en dan geheel opnieuw boeken. Door weigering van welke acite dan ook om, tegen redelijke kosten, de datum aan te passen is cliente onnodig en ten onrechte geschaad in zijn belang. Het ging eenvoudigweg over het binnen een dag na boeking veranderen van de datum.

De oplossing

Restitutie bedrag dat OAD zowiezo ging innen a 189,90 eventueel in mindering gebracht met 20 euro omboekingskosten.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Oad hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over ?