Opgelost door Oase Living Water: Na schoonmaken is de Oase Swimskim 25 niet meer zonder geluidsoverlast in elkaar te zetten.

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 251057
Gebruiker
A. van Roermund
Datum
1 reactie

Details

Klacht


Op 16 april 2016 kocht ik een Pondovac 4 en Swimskim 25 bij
Wesdijk in Barendrecht. Een zaak met een uitstekende service, waar ik mij zeer
als gewaardeerde klant benaderd voel.

De Swimskim heeft goed gefunctioneerd tot het eerste onderhoud. Daarna gaf het apparaat meer en/of grotere bellen lucht met
bijbehorende toename van de het geluid.

Het geluidsniveau was zo hoog, dat ik het apparaat niet in
de zomer als de buren buiten zitten kan gebruiken vanwege de overlast die ik
hen daarmee aandoe. Het bleek zeer gevoelig te zijn hoe het apparaat in elkaar
wordt gezet. Na uren trial and error kreeg ik het voor elkaar. Bij een volgende onderhoudsbeurt lukte het helemaal niet
meer en ik heb op 21 september 2016 de hulp van de leverancier ingeschakeld.

Deze heeft een nieuw exemplaar uit elkaar gehaald en meteen
weer in elkaar gezet met hetzelfde euvel tot gevolg. Daarop heeft de leverancier u als fabrikant aangesproken en
een filmpje opgestuurd.

Ondanks regelmatig contact met de leverancier en die met uw
vertegenwoordiger is er nu 3 maanden later nog geen oplossing.

Ik heb het gevoel, dat u deze klacht niet serieus neemt en
dat had ik niet verwacht van een merk als Oase.

Ik verzoek u met klem serieus in te gaan op de klacht en per
ommegaande een oplossing aan te bieden voor het verder voortreffelijk werkende
apparaat.

Gewenste oplossing

Een apparaat en door de gebruiker uit te voeren onderhoudsproces dat na het volgens Oase verplicht schoonmaken functioneert als daarvoor.
Geboden oplossing
Geld teruggekregen.
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Oase Living Water is uitgenodigd om deel te nemen aan Klachtenkompas.

1 reactie

  1. Auteur
    A. van Roermund
    Datum
    Klacht is opgelost. Geld teruggekregen.

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Oase Living Water?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen