Klacht Oasen Drinkwater: afhandeling is erg klantontvriendelijk

Ivory

Afsluiting Drinkwater

Gisteren op 10.10.2017 zijn wij van de watervoorziening afgesloten ivm achterstand op de maandelijkse kosten. Dit probleem werd voornamelijk door onze Bank veroorzaakt die het rekeningnummer van Oasen geblokkeerd hebben. Tuurlijk ligt ook schuld bij ons om het niet te controleren. Maar wat mij nu razend maakt is het feit dat de achterstallige betaling door mijn man zijn werkgever op 10.10.2017 naar hun is overgemaakt en wij ook een betaalbewijs naar hun gemaild hebben. De afdeling Incasso blijft echter voet bij stuk houden en geeft aan"wij sluiten u pas weer aan als het bedrag op onze rekening staat bijgeschreven. Wij zijn nu dupe van instanties welke met een geautomatiseerd systeem werken en het geld na telefonisch contact met de ABN Amro bank ook pas vanmiddag om 17 uur bij kan worden bijgeschreven.

Onder tussen zitten wij in de stank!!!! Wat ik Oasen erg kwalijk neem is dat degelijk de communicatie naar hun klant ontbreekt. Er is aangegeven dat in augustus dit jaar een brief naar ons verzonden is, helaas hebben wij deze niet mogen ontvangen. Een klantenservice welke "service"hoort te verlenen kan in zo een geval telefonisch contact met de klant opnemen om aan te geven. Beste klant wij hebben geen betaling mogen ontvangen, wat is er aan de hand. Communicatie vanuit dit bedrijf is gewoon asociaal!!!!

Ik ben van mening dat een mens niet van de belangrijkste voorziening mag worden afgesloten en een betaalbewijs over de openstaande vordering voldoende moet zijn om weer aangesloten te worden. Inmiddels is mijn man hun constant aan het bellen om te vragen of het geld binnen is. En ook ik heb zojuist weer gebeld om mijn klacht kenbaar te maken. Als hier gehoor aan wordt gegeven zal een meneer Arjan van Steijn vanmiddag contact met mij opnemen. Ik heb hier heel weinig vertrouwen in.

watervoorziening per direct weer aansluiten n.a.v. het reeds toegezonden betaalbewijs!

Wij vinden dat Oasen Drinkwater hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Oasen Drinkwater?