Klacht Oasen Drinkwater: Oasen drinkwater

Klachtnummer
# 292214
Gebruiker
henk1964
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Wat ik erg onduidelijk vindt is deze, ik krijg van mijn drinkwatermaatschap Oasen drink water een melding dat ik vanaf 4 nov 2017 al in mij woning ben terwijl ik per 15 Nov 2017 een huurcontract heb getekenden via Woonkracht 10 te Zwijndrecht hier zitten 11 dagen verschil in hoe is dit mogelijk,gebeurt dit ook landelijk,dat woonstichtingen je al eerder aanmelden terwijl je nog een huurcontracten moet tekenen mag dit.

Verder heb ik Oasen drinkwater gebeld op 7 feb 2018 dat er op het contract 4 nov 2017 staat ,dat dit niet klopt terwijl ik een huurcontract heb op 15 Nov 2017 de desbetreffend mevrouw van Oasen drinkwater veranderd dit dood leuk naar de opgegeven datum die ik heb op gegeven 15 Nov 2017 wat gebeurt er hier!!.
Ik heb haar duidelijk gevraagd hoe zij aan die datum 4 nov 2017 komt!! ook daar geeft zij geen antwoordt op, verder zal haar teamleider mijn gaat bellen omtrent dit vraagstuk van 11 dagen.

Wat mijn vraag is, gebeurt dit ook Landelijk zonder dat de mensen ervan afweten dat er eerdere datum worden door gegeven door de woningstichtingen qua water stand of ergie standen?dus de nieuwe bewoners betalen de kosten voor de woningstichtingen.

Met vriendelijk groet,
Henk Stolk
stolk1964@gmail.com

De oplossing

Hoe is het mogelijk dat er 11 dagen tussen zit?dan de werkelijk opgegeven datum.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Oasen Drinkwater hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Oasen Drinkwater?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen