Klacht Oasen Drinkwater: Oasen.Jullie hebben een afspraak met mij die jullie om redenen mij niet vooraf gemeld niet nakomen.

Klachtnummer
# 281320
Gebruiker
JD1
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Onkundige behandeling en onterecht via mijn aansluiting.nl in een zogenoemde combi aansluiting met stefin en kpn.Dit zonder dat er melding hiervan wordt gemaakt naar de consument.Hierdoor en het onvermogen om op een normale manier om te gaan met klanten door Dhr de Raad van oasen is mijn aansluiting afgewezen.Dit met een bouw een betonstort en aannemer in de wacht.Er is een offerte.Deze is door mij goedgekeurd en betaald.Omdat bouwtechnisch eerst het water omgelegd dient te worden en dat dus volgens oasen niet eerst mag omdat het dus een combi betreft hebben ze eenzijdig het contact opgezet en moet ik maar weer een nieuwe aanvraag doen.

De oplossing

Dat bij mijn aansluiting.nl hier duidelijk wordt aangegeven wat je aanvraagt.Dat je dan ook 1 en niet 3 losse offertes krijgt van de desbetreffende bedrijven.Dat oasen na betaling vast zit aan een contract bij een goedgekeurde offerte en deze ook zo uitvoerde.En dat oasen wel wat meer mag meeleven met de problemen die dit in de praktijk met de winter een groot gat naast het huis en de waterleiding bovengronds door de voorbereiding voor deze omlegging.JA EXCUSES en JA AFSPRAAK NA KOMEN!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Oasen Drinkwater hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Oasen Drinkwater?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen