Klacht Obbink: Apple macbook aangeboden voor vervangen scherm, apparaat komt volledig defect terug

Han Stolk

- Macbook Pro had een barst in scherm na een val
- Obbink zou het scherm vervangen en de schade kon op WA-verzekering worden verhaald
- Obbink heeft onkundig het scherm vervangen en na terugkomst laptop waren toetsen op het toetsenbord gesmolten, de laptop werkte verder naar behoren
- Obbink heeft daarna het toetsenbord vervangen, na terugkomst is de laptop niet meer bruiktbaar, start niet meer op, geeft enkel wat rare strepen op het scherm, tevens ontbrak een toets op het toetsenbord
- Obbink beweert dat het defect van de laptop komt door de val, niet door hun reparatie, echter, het is 100% duidelijk dat Obbink onkundig het scherm heeft vervangen (gezien het toetsenbord, en pas na de tweede reparatie blijkt de laptop geheel defect).

- Bij Apple (Genius Bar) ook een onderzoek laten doen, ook zij geven aan dat de laptop onkundig is gerepareerd.

Wij eisen compensatie in de vorm van een nieuwe Macbook Pro of de waarde ervan.

Obbink
    klant wederom gebeld en de compensatie welke we in september hebben afgesproken toegelicht. Klant aangegeven dat we de compensatie een half jaar nadat we het hebben afgesproken niet gaan verhogen omdat ook Apple aangeeft dat de (vervolg) schade wel degelijk door de val kan zijn gebeurd.
    Klant heeft aangegeven de uitleg te begrijpen en accepteert de compensatie maar helaas kunnen wij het gevoel niet helemaal wegnemen.
    Han Stolk
    Obbink heeft mij aangegeven dat de laptop Total loss zou zijn. Wij hebben de laptop door een ander bedrijf laten onderzoeken en deze hebben vastgesteld, dat het LCD scherm en het toetsenbord de oorzaak zijn van het niet functioneren van de laptop. Deze onderdelen zijn in opdracht van mij vervangen en de laptop werkt weer zoals van ouds. Mijn probleem met Obbink is dat zij niet hebben erkend dat door hun geklungel met de reparatie mijn laptop hebben stuk gemaakt. Mijn klacht is dus wel gegrond!!!

Ook een klacht indienen over Obbink?