Opgelost door Obbink: geen terugbetaling op geretourneerd product van boxxer en geen enkele reactie op mails daarover

H. van Mil

Ik heb op 12 augustus aangetekend mijn via de website gekochte product, een Philips Phidelio met bestelnummer 600005132 aangetekend geretourneerd en gevraagd om terugbetaling van het aankoopbedrag. Ik heb dit product enkele dagen daarvoor besteld en ontvangen en heb ruimschoots binnen de retourtermijn geretourneerd. De bestelling is ontvangen en ondertekend door Obbink. Daarbij heb ik gebruik gemaakt van het Boxxer retourformulier. Ik heb daarna diverse malen per mail gevraagd hoe het stond met mijn retourbetaling via het mailadres webshop@boxxer.nl, om precies te zijn op 27 augustus, 4 september, 14 september en 30 september. Ik heb geen enkele reactie hierop gehad, noch is het aankoopbedrag terugbetaald. Op 4 september heb ik ook een mail gestuurd aan info@boxxer.nl, en daarvan kreeg ik op hele korte termijn dat ik hiervoor bij webshop@boxxer.nl moest zijn, bij de heer Thom Palstra. Mail werd ook keurig naar hem geforward.

IK WIL MIJN GELD TERUG!!!

Obbink is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

H. van Mil
    Na mijn klacht is Obbink plots in actie gekomen. Het bedrag is teruggestort. Er is niet gerefereerd aan mijn klacht, er zijn geen excuses gemaakt, of anderszins. Er is zonder verdere opmerking voor het eerst gereageerd op mijn mails van september, en het betalingssysteem kreeg de schuld.

H. van Mil

Ook een klacht indienen over Obbink?