Opgelost door Obbink: geen terugbetaling op geretourneerd product van boxxer en geen enkele reactie op mails daarover

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 136591
Gebruiker
H. van Mil
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik heb op 12 augustus aangetekend mijn via de website gekochte product, een Philips Phidelio met bestelnummer 600005132 aangetekend geretourneerd en gevraagd om terugbetaling van het aankoopbedrag. Ik heb dit product enkele dagen daarvoor besteld en ontvangen en heb ruimschoots binnen de retourtermijn geretourneerd. De bestelling is ontvangen en ondertekend door Obbink. Daarbij heb ik gebruik gemaakt van het Boxxer retourformulier. Ik heb daarna diverse malen per mail gevraagd hoe het stond met mijn retourbetaling via het mailadres webshop@boxxer.nl, om precies te zijn op 27 augustus, 4 september, 14 september en 30 september. Ik heb geen enkele reactie hierop gehad, noch is het aankoopbedrag terugbetaald. Op 4 september heb ik ook een mail gestuurd aan info@boxxer.nl, en daarvan kreeg ik op hele korte termijn dat ik hiervoor bij webshop@boxxer.nl moest zijn, bij de heer Thom Palstra. Mail werd ook keurig naar hem geforward.

De oplossing

IK WIL MIJN GELD TERUG!!!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Obbink is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

1 reactie

  1. Auteur
    H. van Mil
    Datum
    Na mijn klacht is Obbink plots in actie gekomen. Het bedrag is teruggestort. Er is niet gerefereerd aan mijn klacht, er zijn geen excuses gemaakt, of anderszins. Er is zonder verdere opmerking voor het eerst gereageerd op mijn mails van september, en het betalingssysteem kreeg de schuld.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
H. van Mil
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Obbink?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen