Klacht Obbink: micro set reeds 4 keer gerepareerd

Klachtnummer
# 38635
Gebruiker
jaren
Datum
1 reactie

Details

De klacht

de philips microset is binnen 1jaartjid 3 keer terug gebracht voor reparatie.nu heb ik het voor de 4 keer terug moeten brengenwant het was weer kapot. Aan de balie werd mij verteld dat na 4keer er een tegoed bon of iets anders word geregeld. Ik kreeg tehoren dat het setje weer klaar is,maar ik vertrouw dat setje niet meer logisch. DE reden dat ze het setje weerhebben gemaakt is dat het deze keer een andere klacht is. Devorige 3 keer was het schijnbaar steeds de zelfde klacht. dit kan toch niet.

De oplossing

een tegoedbon van 135.24euro het aankoop bedrag.

1 reactie

  1. Auteur
    Obbink
    Datum
    Direct contact opgenomen met de klant en uitgelegd dat het geen 4 maar 3 reparaties zijn en we bij een volgende reparatie binnen afgesproken termijn dit zeker zullen oplossen.
    Voor nu is dit afgehandeld met de klant

Ook een klacht indienen over Obbink?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen