Opgelost door Obelink.nl: Een 2X toegezegde mail met reset-instructies voor de caravan-mover nooit verstuurd.

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 392334
Gebruiker
J. Winters
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Slechte bereikbaarheid en gebrek aan service

De oplossing

Een excuus lijkt mij op zijn plaats.

2 reacties

  1. Auteur
    J. Winters
    Datum
    Ik hoop en verwacht nog steeds een reactie van het bedrijf.
  2. Auteur
    J. Winters
    Datum
    Inmiddels ben ik door Obelink benaderd en heb excuses gekregen. Wat mij betreft is daarmee de zaak afgehandeld.




Uiteindelijke oplossing

Auteur
J. Winters
Datum
Uiteindelijke oplossing
Het bedrijf heeft de gevraagde excuses aangeboden en beterschap beloofd.
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over Obelink.nl?