Klacht Obelink.nl: En word niet naar een oplossing gezocht.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 492924
Gebruiker
niet#vergeten
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Een poosje geleden had ik een elektrisch kacheltje besteld bij Obelink.
Deze zou bezorgd worden via de DPD bezorgdienst.
Ik heb het pakketje niet ontvangen. Gebeld met de bezorgdienst , deze stuurde mij terug naar Obelink en Obelink stuurde mij weer terug naar de bezorgdienst{dit werd 2 keer herhaald} Vervolgens werd er gezegd /gemaild dat ik een neerzet toestemming had gegeven. Dit was mij niet bekend. Ik heb daar geen vermelding van voorbij zien komen. Omdat ik geen geld terug kreeg of een nieuw kacheltje heb ik 3 keer over via trustpilot geprobeerd om nog nog een compensatie te krijgen. Maar helaas kreeg ik steeds een ander antwoord en daaruit bleek steeds weer dat de schuld bij mij lag en zij niks voor mij konden doen. ik vind dit ongelooflijk en zeker niet klant vriendelijk.

De oplossing

Ik wil dat het bedrijf mij of mij mijn geld terug geeft of een nieuw kacheltje.

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
niet#vergeten
Datum
Uiteindelijke oplossing
Geen reactie van Obelink gehad.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Obelink.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen