Klacht Obelink.nl: Extreem hoge portokosten naar de Waddeneilanden.

Y. de Vries

Re: Obelink Vrijetijdsmarkt: Bestelling #2700419 Betalingsbevestiging/factuur

17:44 (8 minuten geleden)
aan Customerservice

Laura,

ik adviseer jullie dan om over te stappen op een andere koerier. Het is toch te gek voor woorden dat de rest van Nederland + Duitsland + Belgie gratis beleverd wordt boven € 50 en dat hier € 9,95 betaald moet worden. Normaal hebben jullie ook kosten bij een gratis levering en die zouden in elk geval verrekend moeten worden met voorstaand bedrag.
Ik zal dit nu echt gaan aankaarten bij de consumentenorganisaties. Het is gewoon bezopen!

gr/

Op ma 1 apr. 2019 om 16:26 schreef Customerservice Obelink :

Beste meneer, mevrouw,

Bedankt voor je mail. Helaas zijn dit de kosten die de koerier berekent voor het leveren op een waddeneiland. Daarnaast heb ik zojuist contact gehad met de klantenservice van de DPD en zij gaven aan dat ze verwachten dat het morgen (dinsdag) a woensdag geleverd gaat worden.

Vertrouwende je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Laura

Klantenservice | Voorwaarden
----

From: .......
To: Obelink
Date: 29 Mar 14:54
Subject: Re: Obelink Vrijetijdsmarkt: Bestelling #2700419 Betalingsbevestiging/factuur

Goedenmiddag,

Ik verwacht onderstaande bestelling spoedig. Mogelijk al vandaag. De logistiek gaat dus goed.
Ik wil u er echter wel op attenderen dat de Waddeneilanden ook tot Nederland behoren en dat derhalve de inwoners niet bestraft behoren te worden met extreem hoge vrachtkosten. Levering elders in Nederland is bij de verreweg de meeste webshops tegenwoordig - ook naar de Wadden -gratis. Mocht incidenteel toch een vrachtbedrag gevraagd worden dan is het nooit zo hoog als bij u. Ik vraag u hier toch eens naar te kijken.

m.vr.gr.

Beleid aanpassen.

Obelink.nl is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Ook een klacht indienen over Obelink.nl?