Klacht Obelink.nl: Niet leveren van service/garantie

Klachtnummer
# 317010
Gebruiker
Jaen
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Wij wachten nu 1 maand op omruiling van 2 terras stoelen uit een set van 6.
Na 3 toezeggingen en mailtjes dat we maandag of dinsdag een bericht krijgen over de ruilings datum is het nu alweer een week stil! Echt een slechte service en slechte zaak !

Kastje naar de muur politiek wordt hier erg goed uitgevoerd!

De oplossing

We hebben 3 schriftelijke toezeggingen voor ruiling en nog steeds staan de kapot geleverde stoelen hier in het plastic te wachten

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Obelink.nl is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Ook een klacht indienen over Obelink.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen