Klacht Obelink.nl: Obelink handelt een klacht niet af.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 487644
Gebruiker
A.C. Koomen
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Defect produkt ontvangen en aan Obelink gemeld. Obelink reageert direct, dat het wordt uitgezocht, maar "wegens drukte kan het even duren". Dat is nu al meer dan een maand.
Het bedrijf bellen kan niet naar eigen zeggen "wegens corona".
Deze situatie kan eeuwig voortduren.

De oplossing

Zo spoedig mogelijk een nieuw goed produkt leveren of het betaalde geld terug storten.

1 reactie

  1. Auteur
    A.C. Koomen
    Datum
    Nog steeds geen reactie ontvangen. Dit is blijkbaar de strategie van deze leverancier: "niet reageren, dan stopt de klacht vanzelf".
    Wellicht levert een bezoek aan de winkel in winterswijk nog iets op. In combinatie met de steun en actie van de Consumentenbond.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
A.C. Koomen
Datum
Uiteindelijke oplossing
Obelink.nl heeft niet gereageerd, dus er is niets aangeboden.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Obelink.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen