Opgelost door Obelink.nl: Obelink verleent geen service, laat de klant in de kou staan.

sad Opgelost
hassie

Obelink kan de garantie van levering binnen een bepaalde tijd niet waarborgen omdat het kiest voor verzending met DPD. Toen ik het product eindelijk ontving, bleken de meegeleverde batterijen leeg te zijn voor de afstandsbediening en het product niet te werken. Ik heb weer gebeld met Obelink en mij werd geadviseerd een retourformulier in te vullen. Dit heb ik meteen gedaan, maar tot op heden niets ontvangen en ook geen bevestiging van aanvraag. Ook hierover vandaag weer gebeld met zoveel wachtenden voor me, waardoor ik maar weer een formulier heb ingevuld met de volgende klacht. Zij hebben het over mail, maar het zijn formulieren die ingevuld kunnen worden en waarvan je bij verzending geen bewijs hebt.

Het product direct terugneming en alles vergieden, ook de verzendkosten

hassie
    Heb weer eens gebeld. Nu blijkt dat ons e-mailadres verkeerd was ingevoerd daar. Vraag blijft waarom Obelink niet reageert op klachten.
    hassie
    Pakje is teruggestuurd. Helaas nog geen terugbetaling ontvangen...…...
    Obelink.nl
    Beste M.A.R. de Weerd,

Wij hebben je retourzending ontvangen. De retourzending wordt op dit moment beoordeeld door onze collega's. De beoordeling duurt ongeveer 10 dagen. Zodra wij het artikel hebben gecontroleerd zullen wij per mail contact opnemen voor een verdere afhandeling.

Team Obelink
    hassie
    Helaas is het totaalbedrag nog steeds niet teruggestort.
    Obelink.nl
    Beste M.A.R. de Weerd,

Inmiddels heeft de retourafdeling uw retourzending beoordeeld en de boekhouder opdracht gegeven het totaal bedrag terug te storen op de rekening waar de bestelling destijds ook mee gedaan is.

Team Obelink

hassie
Ze hebben beloofd het totaalbedrag terug te storten, maar dit is helaas nog niet gedaan. Obelink is een bedrijf waar de klant niet centraal staat. Er wordt slecht naar klachten geluisterd en het duurt verschrikkelijk lang voordat actie wordt ondernomen. Erg jammer!

Ook een klacht indienen over Obelink.nl?