Opgelost door Obelink.nl: Obelink verleent geen service, laat de klant in de kou staan.

Status
sad Opgelost
Klachtnummer
# 395625
Gebruiker
hassie
Datum
5 reacties

Details

De klacht

Obelink kan de garantie van levering binnen een bepaalde tijd niet waarborgen omdat het kiest voor verzending met DPD. Toen ik het product eindelijk ontving, bleken de meegeleverde batterijen leeg te zijn voor de afstandsbediening en het product niet te werken. Ik heb weer gebeld met Obelink en mij werd geadviseerd een retourformulier in te vullen. Dit heb ik meteen gedaan, maar tot op heden niets ontvangen en ook geen bevestiging van aanvraag. Ook hierover vandaag weer gebeld met zoveel wachtenden voor me, waardoor ik maar weer een formulier heb ingevuld met de volgende klacht. Zij hebben het over mail, maar het zijn formulieren die ingevuld kunnen worden en waarvan je bij verzending geen bewijs hebt.

De oplossing

Het product direct terugneming en alles vergieden, ook de verzendkosten

5 reacties

  1. Auteur
    hassie
    Datum
    Heb weer eens gebeld. Nu blijkt dat ons e-mailadres verkeerd was ingevoerd daar. Vraag blijft waarom Obelink niet reageert op klachten.
  2. Auteur
    hassie
    Datum
    Pakje is teruggestuurd. Helaas nog geen terugbetaling ontvangen...…...
  3. Auteur
    Obelink.nl
    Datum
    Beste M.A.R. de Weerd,

    Wij hebben je retourzending ontvangen. De retourzending wordt op dit moment beoordeeld door onze collega's. De beoordeling duurt ongeveer 10 dagen. Zodra wij het artikel hebben gecontroleerd zullen wij per mail contact opnemen voor een verdere afhandeling.

    Met vriendelijke groet,

    Team Obelink
  4. Auteur
    hassie
    Datum
    Helaas is het totaalbedrag nog steeds niet teruggestort.
  5. Auteur
    Obelink.nl
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste M.A.R. de Weerd,

    Inmiddels heeft de retourafdeling uw retourzending beoordeeld en de boekhouder opdracht gegeven het totaal bedrag terug te storen op de rekening waar de bestelling destijds ook mee gedaan is.

    Met vriendelijke groet,

    Team Obelink

Uiteindelijke oplossing

Auteur
hassie
Datum
Uiteindelijke oplossing
Ze hebben beloofd het totaalbedrag terug te storten, maar dit is helaas nog niet gedaan. Obelink is een bedrijf waar de klant niet centraal staat. Er wordt slecht naar klachten geluisterd en het duurt verschrikkelijk lang voordat actie wordt ondernomen. Erg jammer!
Status
opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over Obelink.nl?