Opgelost door Obelink.nl: Onopgeloste klacht Crespostoelen

Status
sad Opgelost
Klachtnummer
# 476105
Gebruiker
SaLe
Datum
4 reacties

Details

De klacht

Begin juni heb ik via internet 2 Crespo-stoelen gekocht bij Obelink.
Begin augustus constateerde ik een defect.
En snel en correct heb ik de stoel kunnen omruilen.
Medio augustus bleek hetzelfde defect bij mijn beide stoelen weer te ontstaan.
Contact opgenomen met Obelink, opnieuw foto’s opgestuurd.
Aanbod van €12,90 korting niet geaccepteerd en verder tot nu toe geen enkele reactie van Obelink!!!
Op e-mails komt geen reactie!!
Ook een minder positieve review wordt niet geplaatst.
Inmiddels is betreffende stoel ook van hun site gehaald.

De oplossing

Zorgen dat het volledige aankoopbedrag wordt terugbetaald van deze kwalitatief uitermate teleurstellende stoelen!

4 reacties

  1. Auteur
    SaLe
    Datum
    Er is al sinds medio augustus geen enkele reactie op mijn klacht van Obelink!
  2. Auteur
    SaLe
    Datum
    Er is inmiddels eindelijk wel gereageerd door OBELINK!
    Met een oplossingsvoorstel.
  3. Auteur
    SaLe
    Datum
    Wacht op antwoord op mijn reactie!
  4. Auteur
    SaLe
    Datum
    Er is inmiddels een oplossing gevonden en ik wacht nog op storting van het afgesproken bedrag!

Uiteindelijke oplossing

Auteur
SaLe
Datum
Uiteindelijke oplossing
Door de stroperige afhandeling van de klacht ben ik akkoord gegaan met een korting van €25,00 per stoel. Nu op zoek naar een bedrijf dat onze stoelen kan repareren! Obelink is niet een bedrijf dat ik snel zal aanbevelen maar ik ben blij dat er na ruim 1,5 maand een compromis is bereikt.
Status
opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over Obelink.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen