Opgelost door Obelink.nl: Oplichters

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 362300
Gebruiker
Tuinset2019
Datum
1 reactie

Details

De klacht

3 weken geleden een tuinset besteld maar nog niks ontvangen!!! Klantenservice is niet bereikbaar...
1 grote oplichting daar!!!

Waar blijft het?

De oplossing

Binnen nu en 2 dagen mijn bestelling ontvangen

1 reactie

  1. Auteur
    Tuinset2019
    Datum
    Beste Team Obelink,
    Vanmorgen is de set naar tevredenheid geleverd. Jammer dat het zo heeft moeten lopen, maar op ieder bedrijf gaat er wel eens iets fout. Ik moet zeggen dat ik telefonisch keurig te woord ben gestaan (tot 2 x toe) en er ook alle tijd voor mij werd genomen. Ik zal uw bedrijf ook zeker aanbevelen.
    m.v.g H van Hamersveld

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Tuinset2019
Datum
Uiteindelijke oplossing
De dag erop kreeg ik s'morgens al vroeg een telefoontje, waarbij ik keurig te woord ben gestaan en alle tijd voor mij werd genomen. Er werd excuus gedaan en zij begrepen mijn boosheid. Zij erkende de fout die binnen het bedrijf is gemaakt en hebben gezorgd voor een spoedige levering. Binnen 2 werkdagen had ik de order in huis. Daarnaast hebben zij mij een tegoedbon voor een eventuele volgende bestelling toegezegd en ook toegestuurd.
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Obelink.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen