Klacht Obelink.nl: Rooster barbeque gebroken

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 392627
Gebruiker
Tandy
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Begin september hebben wij bij Obelink een Mestic MB-200 tafelbarbeque gekocht. Echter bij eerste gebruik hebben wij vastgesteld dat de bakplaat/rooster op 2 plaatsen gebroken is. Telefonisch is Obelink niet te bereiken. Telkens krijgt ge een bandje dat er nog zoveel wachtende voor U zijn ( tot 25) en dit aantal vermindert haast niet na een uur aan de telefoon te wachten.
Via email reageren zij niet, met uitzondering van één maal voor het versturen van een correspondentienummer ( 448794).

De oplossing

Contact opnemen om het rooster in garantie te vervangen en de beleefdheid te hebben om op emails te antwoorden.

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Tandy
Datum
Uiteindelijke oplossing
Ik heb tot op dit ogenblik geen voorstel van Obelink gekregen. De gevraagde info, die ik voordien ook al naar Obelink had gestuurd heb ik hun nogmaals doorgestuurd op 28 september zoals door hun gevraagd was.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Obelink.nl?