Opgelost door Obelink.nl: Slecht bereikbaar, geen service

J. Winters

Begin september arriveerden wij met onze (bijna nieuwe) caravan op een Franse terrassen-camping. Een lastige plek, maar met de mover hoefde dat geen probleem te zijn. Dat was het wel want er moest een handvol kampeerders aan te pas komen om de caravan op z'n plek te duwen omdat de mover het liet afweten. Heel vervelend want we stonden aan het begin van een lange vakantie. Natuurlijk de volgende dag (op verschillende tijdstippen) Obelink gebeld. Steeds troffen wij tussen de vijftien en de twintig wachtenden voor ons en dan kan zo'n telefoontje toch in de papieren lopen. Dan maar de volgende morgen kort na openingstijd gebeld. Dat ging met vijf wachtenden beter. Ik legde de technische dienst in het kort de stand van zaken - Frankrijk, terrassencamping, een problematische plek en een weigerende mover - uit. Ik kreeg te horen dat de mover ge-reset diende te worden. Op mijn vraag of de instructies mondeling konden worden doorgegeven kreeg ik als antwoord: 'Dat duurt veel te lang. Ik stuur een mail'. We hebben gewacht...maar een mail kwam er niet. Toen hebben we onze dochter gebeld en gevraagd of die nog eens vanuit Nederland contact wilde opnemen met Obelink. Dat heeft ze gedaan en te horen gekregen dat uitgezocht zou worden wie had toegezegd het mailtje te sturen. Ze zou daar nog van horen. Tot op heden wachten onze dochter en wij nog steeds op een bericht van Obelink. Dat zal wel niet meer komen ....of het moet een bericht met excuses zijn.

Excuses!

J. Winters
Excuses gevraagd en gekregen waarmee voor mij de zaak is gesloten.

Ook een klacht indienen over Obelink.nl?