Klacht Obelink.nl: Slecht product en slechte service

Nooit meer Obelink

Dure tent gekocht bij Obelink. Na een dagje weg kwamen we terug op de verregende camping en tot onze grote schrik bleek onze tent niet waterdicht te zijn. Het regenwater liep langs alle buizen zo de tent in. Omdat het een tent was met dichte kuip liep het water niet uit de tent waardoor onze spullen drijfnat waren. Er dreven spullen door de tent. Van boeken, kussens, slaapzakken, etenswaren tot tassen vol kleding, alles was nat. Verschrikkelijk was het. Je weet niet wat je ziet. Die nacht hebben we lopen dweilen, overal pannen ed neergezet om het regenwater op te vangen en proberen te redden wat er te redden was. En met twee kleine kids nog wat proberen te slapen op de natte rotzooi. De volgende ochtend gelijk Obelink gebeld. We zouden een nieuwe tent krijgen, want het was een bekend probleem volgens de medewerker van Obelink. Onze vraag waarom we dan niet gebeld waren, want ze hadden tenslotte al onze contactgegevens, werd niet beantwoord. Vervolgens vroegen wij Obelink om de nieuwe tent op te sturen, desnoods op onze kosten. Dit weigerde men, want men wilde zeker weten dat ze de oude tent terugkregen. Woest waren we. Wij moesten toen onze tent afbreken, helemaal naar Nederland terugrijden naar Obelink, weer terugrijden naar ons vakantieadres en de nieuwe tent weer opzetten. Tussendoor hebben we thuis nog een tussenstop moeten maken om spullen in de wasdroger te doen en spullen te vervangen die door het regenwater waren vernield. Dit alles heeft ons drie vakantiedagen gekost, de benzine voor het heen en weer rijden, spullen die kapot zijn gegaan door het regenwater en vooral heel veel stress en boosheid. NOOIT MEER OBELINK!!!

Excuses aanbieden

Nooit meer Obelink
We hebben geen enkele reactie gekregen op onze klacht. Er zijn dus ook geen excuses gemaakt voor wat ons is overkomen door de slechte kwaliteit van de tent van Obelink. Dit zegt genoeg over Obelink. Onze volgende tent kopen wij zeker niet bij Obelink!!

Ook een klacht indienen over Obelink.nl?