Klacht Obelink.nl: Slecht product en slechte service

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 346028
Gebruiker
Nooit meer Obelink
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Dure tent gekocht bij Obelink. Na een dagje weg kwamen we terug op de verregende camping en tot onze grote schrik bleek onze tent niet waterdicht te zijn. Het regenwater liep langs alle buizen zo de tent in. Omdat het een tent was met dichte kuip liep het water niet uit de tent waardoor onze spullen drijfnat waren. Er dreven spullen door de tent. Van boeken, kussens, slaapzakken, etenswaren tot tassen vol kleding, alles was nat. Verschrikkelijk was het. Je weet niet wat je ziet. Die nacht hebben we lopen dweilen, overal pannen ed neergezet om het regenwater op te vangen en proberen te redden wat er te redden was. En met twee kleine kids nog wat proberen te slapen op de natte rotzooi. De volgende ochtend gelijk Obelink gebeld. We zouden een nieuwe tent krijgen, want het was een bekend probleem volgens de medewerker van Obelink. Onze vraag waarom we dan niet gebeld waren, want ze hadden tenslotte al onze contactgegevens, werd niet beantwoord. Vervolgens vroegen wij Obelink om de nieuwe tent op te sturen, desnoods op onze kosten. Dit weigerde men, want men wilde zeker weten dat ze de oude tent terugkregen. Woest waren we. Wij moesten toen onze tent afbreken, helemaal naar Nederland terugrijden naar Obelink, weer terugrijden naar ons vakantieadres en de nieuwe tent weer opzetten. Tussendoor hebben we thuis nog een tussenstop moeten maken om spullen in de wasdroger te doen en spullen te vervangen die door het regenwater waren vernield. Dit alles heeft ons drie vakantiedagen gekost, de benzine voor het heen en weer rijden, spullen die kapot zijn gegaan door het regenwater en vooral heel veel stress en boosheid. NOOIT MEER OBELINK!!!

De oplossing

Excuses aanbieden

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Nooit meer Obelink
Datum
Uiteindelijke oplossing
We hebben geen enkele reactie gekregen op onze klacht. Er zijn dus ook geen excuses gemaakt voor wat ons is overkomen door de slechte kwaliteit van de tent van Obelink. Dit zegt genoeg over Obelink. Onze volgende tent kopen wij zeker niet bij Obelink!!
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Obelink.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen