Klacht Obelink.nl: Tent is zoek. Obelink zet zich niet in

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 458157
Gebruiker
Spiering2
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Vandaag gaan we op vakantie. Daarvoor heb ik 10 dagen geleden een tent besteld. De tent was op voorraad. Helaas gaan we vandaag zonder tent...
De tent is zoek bij Obelink. Kan gebeuren. Maar wat ik onacceptabel vind is de onwil van Obelink om de klacht op te lossen. De klantenservice stuurt mij met een kluitje in het riet. Ik ben er erg ontdaan van.

De oplossing

Een goed bedrijf zou zich:
- excuseren
- alles op alles zetten om mij met tent op vakantie te laten gaan
- en als dat niet lukt, mij eerlijk informeren. Én een pleister op de wond geven

Dat is wat ik ook verwacht van Obelink

3 reacties

  1. Auteur
    Spiering2
    Datum
    Nu een week later is er nog niks gebeurd. Obelink laat het zelfs na om mij verder te informeren. Ik vind het een nare manier van een winkel voeren.

    Na 3 weken verstoppertje spelen verwacht ik nu van obelink het volgende:

    - levering van het bestelde en betaalde
    - excuses
    - en een compensatie voor de ergernis, mailtjes, wachttijd. En voor het feit dat we zonder de nieuwe tent op vakantie zijn gegaan. Voor de teleurstelling.
  2. Auteur
    Spiering2
    Datum
    Obelink heeft gebeld. "Het had niet zo mogen gaan", vertelde Obelink. Het bestelde zal opnieuw worden opgestuurd
  3. Auteur
    Spiering2
    Datum
    Nou, een vriendelijke dame van obelink heeft gebeld. Deze dame was vriendelijk en eerlijk. Ze vertelde dat de klantenservice me nooit zo aan het lijntje had mogen houden. Ze beloofde het snel goed met me te maken. Door de tent op te sturen en ook door mij een compensatie voor het leed te verstrekken.

    De tent is inmiddels binnen. Over de compensatie heb ik helaas niks meer gehoord. Zo zie je maar....klantenservice is niet sterk bij obelink. Wellicht zijn ze ook aan een vakantie toe...

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Spiering2
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over Obelink.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen