Klacht Obelink.nl: walgelijk, constateren dat het artikel beschadigd is na retour sturen. Beschadigd = geen geld terug.

Klachtnummer
# 348934
Gebruiker
J. Hageman
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Geen geld terug na retour, omdat Obelink schade constateert. Walgelijke service. Bewijs maar dat de schade door mij ontstaan is. Foto's die zij stuurden zijn niet kloppend met werkelijkheid.

De oplossing

bewijs sturen waaruit blijkt dat ik de boosdoener ben van door hun geconstateerde schade (Nijman) schaatsen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Obelink.nl is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Ook een klacht indienen over Obelink.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen