Opgelost door Obelink.nl: Wordt aan het lijntje gehouden voor garantiegeval

content Opgelost
NooitMeerObelink

Begin dit jaar een set levellers gekocht, Laten adviseren door Obelink want ik wilde goede levellers. Helaas al bij de eerste keer (NORMAAL) gebruik defect. Na vele telefoontjes en mailtjes onder garantie nieuwe gekregen en afgesproken dat als deze het ook zouden begeven (Er staan veel reviews dat de Milenco levellers niet sterk genoeg blijken) we ons geld terug zouden krijgen. Helaas sneuvelde ook de 2e set. Inmiddels zijn we al bijna 2 maanden bezig. Mail komt vaak geen reactie op en aan de telefoon is er altijd wel een slap excuus dat ze niks voor ons mogen doen zolang de weken geleden geretourneerde levellers niet gecontroleerd zijn.

Ik wil mijn geld terug en daar geen 2 maanden op hoeven wachten.

NooitMeerObelink
    Dank voor uw reactie, ik begrijp dat het druk is. Dat is het probleem ook niet, uw medewerker heeft mij echter toegezegd om mij zodra ze kon zien dat het retour pakket onder weg was ze een tegoedbon zou maken zodat ik andere kon uitzoeken. Ik heb keurig gelijk het pakket terug gestuurd en krijg vervolgens te horen dat het eerst gecontroleerd moet worden. Inmiddels ben ik 7 (zeven) weken verder en heb nog mijn geld terug nog een deugdelijk product. De redelijke termijn lijkt me verstreken.

NooitMeerObelink
Eindelijk lijkt het dan opgelost. Jammer dat het zo ontzettend veel moeite heeft gekost om tot een oplossing te komen. Om dergelijke ergernissen in de toekomst te voorkomen gaan wij voortaan naar een andere camping winkel. ( en gezien recente reviews zijn wij niet de enige ) Jammer want het was toch 2 keer per jaar een uitje

Ook een klacht indienen over Obelink.nl?