Opgelost door Obicomfort: Besteld, betaald, maar geen levering, voel me opgelicht

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 441022
Gebruiker
Andrea
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Op 11 april hebben we een knie kussen besteld en netjes betaad, op 23 april hebben we een bericht gekregen dat de pakketten nog niet door de douane zouden zijn? Maar ze wisten ook te vertellen dat tussen 22 en 29 april onze bestelling geleverd zou worden. 30 april nog maar eens een mail gestuurd en toen wij de website wilde bezoeken bleek deze opeens niet meer in lucht, ook Facebook is verdwenen.

De oplossing

Geld terug of het kniekussen geleverd zien

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Andrea
Datum
Uiteindelijke oplossing
Het rare is dat er afgelopen week uit het niets opeens een kniekussen verscheen, van weer een andere afzender, KvK is niet meer te vinden van dit bedrijf evenals de website niet, dus voorzichtig met bestellen via onbekende sites!
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Obicomfort?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen