Klacht Obicomfort: Combicomfort reageert niet op vraag wanneer bestelling geleverd word.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 440934
Gebruiker
Ben
Datum
2 reacties

Details

Klacht

Op 22-04-2020 via een advertentie op Facebook op de website van ObiComfort uitgekomen en het kniekussen besteld met track en trace code waar ik extra voor moest betalen.
De code kreeg ik inderdaad toegestuurd maar als ik die aantik krijg ik tot op heden deze melding '' This number can't be found at this moment. It's not available in the carrier's system yet. Please check back later''.
DIT kussen komt als het goed is uit spanje aangezien de tekst in de verzend bevestiging van ObiComfort een klein stukje in het Spaans is.
Eerst zat Obi Comfort dus ook op Facebook maar daar is het nu sinds een paar dagen verdwenen, maar er is nu een nieuw bedrijf met een nekkussen op Facebook actief wat zo'n zelfde website gebruikt als Obicomfort met ook maar 1 product alleen is dat bedrijf ''Meesterlijkslapen.nl'' geadresseerd in Staphorst volgens KVK. Ik geloof niet in toeval en vermoed dat beide bedrijven dan ook van de zelfde eigenaar zijn aangezien de site exact het zelfde is gebouwd alleen de naam en product is anders.

Heb contactformulier ingevuld met de vraag wanneer ik mijn bestelling geleverd krijg maar geen enkele reactie.

Ik vermoed dat dit zoals vele advertenties op Facebook oplichters zijn.
Website Obi comfort nu inderdaad ook verdwenen dat zegt genoeg.

Gewenste oplossing

Geld terug.

Bijlagen

Geboden oplossing
Vandaag 14-05-2020 : Er is geen oplossing geboden , men heeft ook niet meer gereageerd op mijn eerder verzonden vraag . Bij de kamer van koophandel heeft er wel een wijziging voorgedaan , namelijk dat bij KVK Nummer 76149803 Obicomfort nu niet meer geregistreerd staat maar eerder wel. Vandaag 15-05-2020: Contact proberen te zoeken met 17TRACK over de tracking status , echter het e-mail adres (serv@17track.net) werkt niet wat op hun site staat , je krijgt een melding dat de mail niet afgeleverd kon worden op dat adres. En de reviews op trustpilot zijn ook niet hoopgevend https://nl.trustpilot.com/review/www.17track.net UPDATE 11-06-2020: Obicomfort levert producten via aliexpress vandaag bestelling ontvangen. Komt uit china maar retour adres is ergens in schiedam. Product is bij Aliexpress goedkoper dan bij Obicomfort. Obicomfort is nu weer onder andere naam bezig die ik hier eerder heb genoemd dus niets kopen aldaar!
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

2 reacties

  1. Auteur
    Ben
    Datum
    Er heeft zich onverwacht iets veranderd op de track & trace website.
    Er staat nu ''2020-05-04 01:33 The item is ready for shipment''.
    Het zal mij benieuwen of ik het alsnog ga krijgen en wat ik ga krijgen want ik blijf het vreemd vinden dat de website is verdwenen van dit bedrijf.

    Ik houd jullie op de hoogte over het verloop .
  2. Auteur
    Ben
    Datum
    Vandaag zaterdag 09-05-2020 , is de status niet meer gewijzigd.
    Enige verschil is dat ze zending nu ook op de internationale track & trace site van PostNL staat.

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Obicomfort?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen