Klacht Obicomfort: Combicomfort reageert niet op vraag wanneer bestelling geleverd word.
Details
Klacht
Op 22-04-2020 via een advertentie op Facebook op de website van ObiComfort uitgekomen en het kniekussen besteld met track en trace code waar ik extra voor moest betalen.De code kreeg ik inderdaad toegestuurd maar als ik die aantik krijg ik tot op heden deze melding '' This number can't be found at this moment. It's not available in the carrier's system yet. Please check back later''.
DIT kussen komt als het goed is uit spanje aangezien de tekst in de verzend bevestiging van ObiComfort een klein stukje in het Spaans is.
Eerst zat Obi Comfort dus ook op Facebook maar daar is het nu sinds een paar dagen verdwenen, maar er is nu een nieuw bedrijf met een nekkussen op Facebook actief wat zo'n zelfde website gebruikt als Obicomfort met ook maar 1 product alleen is dat bedrijf ''Meesterlijkslapen.nl'' geadresseerd in Staphorst volgens KVK. Ik geloof niet in toeval en vermoed dat beide bedrijven dan ook van de zelfde eigenaar zijn aangezien de site exact het zelfde is gebouwd alleen de naam en product is anders.
Heb contactformulier ingevuld met de vraag wanneer ik mijn bestelling geleverd krijg maar geen enkele reactie.
Ik vermoed dat dit zoals vele advertenties op Facebook oplichters zijn.
Website Obi comfort nu inderdaad ook verdwenen dat zegt genoeg.
Gewenste oplossing
Geld terug.Bijlagen
- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.