Opgelost door Obicomfort: Graag laten leveren van kniekussen, anders geld retour op rekening

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 442093
Gebruiker
Viertje#79
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Via advertentie op Facebook besteld bij obi- comfort op 22 april en gelijk betaald. 23 april kreeg ik bericht dat het verstuurd was. Op hun site kon je kijken wat de status was van mijn bestelling. Nu is de site ineens verdwenen. En waarschijnlijk mijn geld ook ben ik bang.

Gewenste oplossing

Geld retour op rekening of levering van het bestelde kussen.
Geboden oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

0 reacties

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Obicomfort?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen