Klacht Obicomfort: Obicomfort is een partij die gebruik maakt van dropshopping

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 446934
Gebruiker
I. Stulp
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Ik heb hier een orthopedisch kussentje gekocht voor 30 euro. Bedrijf meldt dat er een wat langere verzendtijd aan vast zit omdat het direct uit de fabriek geleverd wordt. Verzending duurde echter wel erg lang. Nadat ik het pakketje heb gekregen bleek het geleverd te zijn door AliExpress. Als je het dat direct bestelt bij AliExpress, kostte het een maand geleden 7 dollar en nu kost het daar 13 dollar. Dat is wel heel makkelijk winst maken....

Gewenste oplossing

Een eerlijke prijs voor mijn product. Oftewel ik verwacht het verschil tussen verkoop- minus aankoopkosten minus een redelijk winstpercentage (zo'n 15%) teruggestort op mijn rekening.
Geboden oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

1 reactie

  1. Auteur
    I. Stulp
    Datum
    Website is inmiddels offline, maar deze gasten komen vast en zeker weer met een andere website oppoppen

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Obicomfort?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen