Klacht Obicomfort: Retourneren lukt niet omdat ik geen contact met het bedrijf meer krijg en daardoor mijn geld niet t.

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 440646
Gebruiker
G.M.M. Jansen
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb op 10 april een kniekussen ontvangen maar het is veel te klein. Ik wil de het retourneren en heb meteen een bericht op messenger en Facebook terug gestuurd dat ik graag een retourformulier wil. Anders kon ik het niet terug sturen. Dit moest binnen 14 dagen gebeuren. Ik heb wel 4 of 5 keer opnieuw een bericht gestuurd maar er wordt steeds gezegd dat ze het druk hebben en excuses voor het ongemak. Ondertussen is de termijn van 14 dagen verstreken en ben ik bang dat ik kan fluiten naar mijn geld.
Met vriendelijke groet, V.

De oplossing

Retourformulier naar me stuurt zodat ik mijn geld terug krijg.

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
G.M.M. Jansen
Datum
Uiteindelijke oplossing
ObiComfort is oplichterij! Niks bestellen aub! Product valt tegen en je kunt daarna fluiten naar je geld wanneer je het wilt retourneren.
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over Obicomfort?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen