Lens gebroken binnen half jaar

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 187214
Gebruiker
AvM
Datum
0 reacties

Details

De klacht

19 september heb ik mijn lenzen ingezet net als elke morgen. Ik kreeg de lens niet goed schoon. Tijdens het opnieuw reinigen volgens procedure brak de lens in tweeën.
Ik heb oculenti gebeld en heb het hun uitgelegd. Hun antwoord was sorry maar je moet 146 euro betalen voor de lens dan heb je 50 procent korting, de lens kost namelijk 300 euro.
Ik zei nog van ik heb een heel ander kwaliteit als voorheen en op de facturen van 2011 en 2016 staat een heel ander type lens ten eerste de kleur en het is veel dunner.
Het gaat om een harde zuurstofdoorlatende lens Multivue.
Ondaniks dat ik twintig jaar klant bij hun ben willen zij de lens die ik nog geen half jaar heb en altijd zorgvuldig behandel geheel vergoeden wat ik logisch zou vinden binnen zo'n kort en als klantvriendelijk gebaar zou vinden.

De oplossing

Geheel vergoeden omdat het nog geen half jaar in mijn bezit is en dezelfde kwaliteit als voorheen was altijd goed.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Oculenti is uitgenodigd om deel te nemen aan Klachtenkompas.

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
AvM
Datum
Uiteindelijke oplossing Na een aangetekende brief hebben ze toch de lens geheel vergoed. Voor mij is deze zaak dus afgedaan en blijf wel klant Oculenti
Status
opgelost
Beoordeling
content