Opgelost door Oculus.com: Oculus verstopt.zich

Status
sad Opgelost
Klachtnummer
# 566655
Gebruiker
R.Mouthaan
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Na twee maanden kan ik geen games meer kopen. Ik krijg een foutmelding, er is iets fout gegaan. Inmiddels 30 mailtjes verdsr met de supportdesk, alles gereset 100 maal, inmiddels reageren ze niet meer.

Gewenste oplossing

Of mijn vr bril teruggeven, ik kan deze immers niet ten volste gebruiken, of mijn account fixen
Geboden oplossing
Vandaag weer eens getest, en het werkt wederom. Geen bericht van oculus nog. Ik ben tevreden
Status
opgelost
Beoordeling
sad

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Oculus.com hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Oculus.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen