Klacht Oddie.nl: Geen contact en geen geld van Oddie.nl

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 287396
Gebruiker
Carina?
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Ik heb Oddie.nl om een bedrag uit te laten betalen aan mij,van €63,35,was €62,34. Na herberekening was het €63,35
Na telefonisch contact,is mij verzekerd dat het voor het einde van het jaar 2017, op mijn rekening zou staan.
Er is tot heden niets overgemaakt,en er is op geen enkele manier nog contact met hun te krijgen. Niet via de telefoon,email of contactformulier.

De oplossing

Ik had graag het geld op de rekening gestort,ik heb zowiezo al een nadeel van €36,
Want het abonnement heeft me €99,- gekost

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Oddie.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

2 reacties

  1. Auteur
    Carina?
    Datum
    Tot op heden nog altijd geen reactie,ondanks iedere keer toch weer gebeld en gemaild.
    Kan ik hiervoor rechtsbijstand inschakelen?
    Ik heb alle mails en de foto's van de site opgeslagen
  2. Auteur
    Carina?
    Datum

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Carina?
Datum
Uiteindelijke oplossing
Geen contact geweest. Ze zijn gewoon niet te bereiken.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Oddie.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen