Klacht Oddie.nl: Oddie blijft onterecht dreigen met incassobureaus

T. van der Horst

Ik ben gebeld door Oddie eind december 2016. Een overdonderend gesprek, tijdens het ophangen had ik al geen goed gevoel. Ik heb echter nooit de bevestigingsmail ontvangen van wat er afgesproken is. Het klachtenkompas gebeld en dit is ook genoteerd en er werd toen ook al gezegd dat zolang ik niets ondertekend had er niets aan de hand was. Vervolgens kreeg ik aanmaning per mail.Daar formeel op gereageerd (zie bijlage). Volgens Oddie klopte dat niet. Vervolgens niet meer gereageerd op advies bijlage
Nu vind ik een brief in de brievenbus met nog steeds de dreiging van een incassobedrijf. Ik hou niet van dit soort praktijken en wil dat ze hiermee stoppen

stoppen met het sturen van brieven en mails en dreigen met incassobureau's

Wij vinden dat Oddie.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

nog steeds niets gehoord
    IDEM

T. van der Horst
brief van incassobedrijf gekregen. Op advies van de consumentenbond ga ik er verder niet op reageren. Maar ik baal er wel van, verder geen reactie op klacht gehad

Ook een klacht indienen over Oddie.nl?