Klacht Oddie.nl: Oddie.nl misleidt klanten

Rromano96

Ben op dit moment al een ruime maand in discussie met Oddie.nl .
Ik heb destijds een telefonisch verkoopster gesproken, de naam van het bedrijf niet verstaan en het inmiddels beruchte welkomstmailtje niet kunnen vinden, zowel in spam als in inbox. Uiteraard twee weken later wel de factuur gewoon in mijn inbox ontvangen (intussen is er al gedreigd met incassobureaus). Daarop heb ik aangeven dat ik nergens akkoord mee ben geweest omdat er bij een regelmatige dienstverlening sprake is van een schriftelijkheidsvereiste. Oddie.nl heeft daarop gereageerd dat er sprake is van een gemengde overeenkomst en dat er daardoor geen schriftelijkheidsvereiste geldt. Maar bij een gemengde overeenkomst zou er sprake moeten zijn van het meeleveren van het product. Het eenmalig aangeboden verzamel mapje voor de kortingscoupons is ondergeschikt aan de geboden dienst. Zelfs als er wel sprake zou zijn van een gemengde overeenkomst, kan oddie.nl mij niet verplichten tot betaling aangezien ik dan nog twee weken bedenktijd zou hebben na de in ontvangst name van het product. Aangezien ik nog geen product heb ontvangen zou dat betekenen dat de bedenktijd nog niet eens is ingegaan.

Stop met mij lastig vallen met aanmaningen en dreigementen.

Wij vinden dat Oddie.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Oddie.nl?