Klacht Oddie.nl: Wil mijn opgespaarde bedrag ca € 85,= teruggestort hebben op mijn rekening.

K. van Renssen

Op 14 nov. 2017 heb ik een bevestiging gehad van Oddie dat mijn aanvraag voor cash back in goede orde is ontvangen. Tevens stond aangegeven dat "naar uitbetaling wordt gestreefd tussen 2 en 6 weken"
Op23 dec en 22 jan heb ik hen een herinneringsmail gestuurd met de vraag waar het geld blijft. Nooit antwoord gehad.
Eveneens een keer of 4 hen proberen te bellen echter altijd "Al onze medewerkers zijn in gesprek" en na ca 2 minuten wachten wordt de verbinding verbroken.

Hen dwingen tot uitbetaling door over hun slechte werkwijze te publiceren.
Heb hen indertijd € 99,= betaald en nooit iets terug ontvangen. Het gaat om een gedeclareerd bedrag van ca € 85,= Exact weet ik dat niet omdat mijn account na een jaar automatisch is opgeheven en ik daardoor geen bedragen meer kon zien.

Wij vinden dat Oddie.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

K. van Renssen
    Raar dat er nog steeds geen reactie komt op het bovenstaande
    Nog steeds geen reactie op 10 maart

K. van Renssen
Geen enkel bericht van Oddie ontvangen. Ook zijn ze telefonisch nooit bereikbaar. Heb dit inmiddels al wel tien keer geprobeerd. Het nummer gaat wel over maar geeft een bandje dat men op zal nemen. Gebeurt niet waarna de lijn na enige tijd verbroken wordt. Dit bedrijf moet als oplichters aangepakt worden blijkbaar. Ik weet overigens niet of ze ook nog daadwerkelijk actief zijn. Het zou goed zijn als de Consumentenbond, Radar of het Oplichters programma hier op TV aandacht aan zou besteden'. Zelf heb ik, stom genoeg, ca 1,5 jaar geleden aan hen € 99,= betaald en heb voor ca € 85,= recht op terugbetaling. Dat is wel schriftelijk toegezegd maar hebben we nooit daadwerkelijk gekregen. Met vriendelijke groet, Ko van Renssen Rekhemseweg 61, 7004ha Doetinchem Tel 06 5317 3890 Emailadres: j.vanrenssen@telfort.nl

Ook een klacht indienen over Oddie.nl?