Wij vinden dat Oddmolly.com hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht Oddmolly.com: vooraf waarschuwen door het bedrijf op de site dat een retournering je fiks geld gaat kosten
Details
Klacht
bovengenoemd bedrijf is een kledingwinkel in Zweden. Als je daar kleding bestelt en in mijn geval een item terugstuurt, trekken ze 10 euro af van het betaalde bedrag. Nergens op de site is verder te vinden dat deze procedure volgt op een teruggestuurde aankoop.Dit kom je alleen te weten middels een tabel als je het ze expliciet vraagt waarom ze geld achterhouden en wat het je gaat kosten om te retourneren. Als je namelijk een retourmelding aanmaakt krijg je een retourbrief waar alleen maar in staat dat ze geld zullen achterhouden, terwijl de reden en het achter te houden bedrag niet wordt genoemd Kortom, je schrikt je dood als een bepaald item niet past en je het retour moet doen. Ik vind dat daar voldoende waarschuwing over te lezen moet zijn op de site zelf en dat je als klant moet weten waar je aan toe bent als het gaat om een in te houden bedrag.
Gewenste oplossing
ik hoop dat dit door velen wordt gelezen zodat ze er niet zelf achter hoeven te komen na een niet passende aankoop. Heb niet de illussie dat mijn frustratie over deze schemerige gang van zaken het bedrijf zal doen inzien dat je dit niet zo moet aanpakken. Altijd vervelend om ergens achter te moeten komen ipv van te voren weten wat je aangaat als je een aankoop doet.- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.