Klacht Oddmolly.com: vooraf waarschuwen door het bedrijf op de site dat een retournering je fiks geld gaat kosten

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 555837
Gebruiker
jetjevanp
Datum
0 reacties

Details

Klacht

bovengenoemd bedrijf is een kledingwinkel in Zweden. Als je daar kleding bestelt en in mijn geval een item terugstuurt, trekken ze 10 euro af van het betaalde bedrag. Nergens op de site is verder te vinden dat deze procedure volgt op een teruggestuurde aankoop.
Dit kom je alleen te weten middels een tabel als je het ze expliciet vraagt waarom ze geld achterhouden en wat het je gaat kosten om te retourneren. Als je namelijk een retourmelding aanmaakt krijg je een retourbrief waar alleen maar in staat dat ze geld zullen achterhouden, terwijl de reden en het achter te houden bedrag niet wordt genoemd Kortom, je schrikt je dood als een bepaald item niet past en je het retour moet doen. Ik vind dat daar voldoende waarschuwing over te lezen moet zijn op de site zelf en dat je als klant moet weten waar je aan toe bent als het gaat om een in te houden bedrag.

Gewenste oplossing

ik hoop dat dit door velen wordt gelezen zodat ze er niet zelf achter hoeven te komen na een niet passende aankoop. Heb niet de illussie dat mijn frustratie over deze schemerige gang van zaken het bedrijf zal doen inzien dat je dit niet zo moet aanpakken. Altijd vervelend om ergens achter te moeten komen ipv van te voren weten wat je aangaat als je een aankoop doet.
Geboden oplossing
die is er niet gekomen. Dit is geen meedenkend bedrijf, mn klacht wordt weggewimpeld en zij vinden dat ze goed zitten. ik vermoed dat ik niet de enige klant ben en zal zijn die hier tegenaan loopt. Een deel van het aangekochte bedrag inhouden als je je spul terug stuurt Dat is een behoorlijke schrik in een land waar dat verboden is als het onze... ik ben klant af en raad mensen sterk af om bij dit bedrijf te kopen. De klantenservice is heel naar, ze luisteren niet naar waar je tegenaanloopt en zwaaien met hun verkoopvoorwaarden die ergen is de site verstopt/verborgen zitten.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Oddmolly.com hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Oddmolly.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen