Opgelost door Odido: 4 maanden geen internet, Odido weigert actie te ondernemen.
Details
Klacht
Nadat ik met een sales medewerker heb gesproken heb ik een gigabit glasvezel abonnement afgesloten bij destijds T-mobile. Daarna heb ik 4 maanden zonder internet gezeten omdat er geen actie werd ondernomen door t-mobile om ons huis aan te sluiten. Na zelf actie te ondernemen is 3 maal een afspraak gemaakt om de aansluiting uit te voeren waarbij men 3 maal niet is komen opdagen, extreem frustrerend. De 4e keer was het dan eindelijk gelukt. Nu de kabel er lag heb ik direct gebeld met de klantenservice om te vragen of ik zelf al m’n modem aan kan sluiten, er werd gezegd dat er een kans was dat dit kon en ik heb dit ook gedaan. Het was een succes en mijn internet werkte.
In de tussentijd weigerde T-Mobile bij een tijdelijke oplossing te bieden aangezien het nooit meer lang kon duren.
Nadat ik 2 weken lang van het internet heb kunnen genieten werd spontaan mijn internet uitgeschakeld. In de tussentijd is T-Mobile Odido geworden en nu zijn ze zeer slecht bereikbaar.
Nu schijnt het dat mijn internet is uitgeschakeld vanwege de principe kwestie dat Guidion ook nog moet langs komen voor de garantie op mijn kabel. Ik kan dit niet anders opvatten dan puur pest gedrag van Odido/t-mobile. Er is gewoon door iemand op een knop gedrukt om het internet van een klant die 4 maanden geen internet heeft gehad weer uit te schakelen.
Dit is onacceptabel.
Nu claimen zij dat ik gebeld ben door KPN-Netwerk terwijl ik geen belletje/mail heb ontvangen, los van het feit dat ik nu niks meer met KPN-Netwerk te maken heb en ze zelf zeggen dat het probleem de monteur van Guidion is.
Nu probeer ik al sinds afgelopen donderdag een afspraak te krijgen bij Guidion voor aanstaande woensdag (morgen). Als ik Guidion bel hebben zij geen opdracht om een afspraak in te plannen en Odido belt mij maar niet terug voor het inplannen. Ook zeggen ze dat ik een mail kan verwachten die maar niet komt.
Woensdag is de enige dag waarop ik een monteur kan ontvangen en Odido doet er alles aan om maar uit te stellen.
Odido: Onderneem actie, doe iets voor een klant die jullie al sinds april plagen.
Zet de kabel weer aan of zorg er voor dat morgen iemand komt.
Na al deze tijd vraag ik nu voor het eerst voor compensatie. Dit was de laatste druppel.
Nadat ik er om vroeg kreeg ik te horen dat het eerst opgelost moet worden, maar wanneer is het ooit opgelost.
Ik zie hier graag ZSM een reactie op tegemoet.
Gewenste oplossing
Eindelijk een snelle oplossing en een gepaste compensatie.- Status
- opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.