Klacht Odido: Abbonement zomaar aangepast naar lagere snelheid

Klachtnummer
# 688806
Gebruiker
Moorin
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Heb sinds de overgang zwaar traag internet. Ik had altijd 1gbit nu veel trager. Nu nog maar 140mbit. Dit is onacceptabele want heb nog een abbo lopen en je kan niet iedereen zomaar traag internet geven. Zag dat ze verschillende abbonementem hadden gemaakt. Heb nu constant 4g ipv 5g.

Gewenste oplossing

Compensatie en wil mijn snelheid terug voor het zelfde bedrag wat ik maandelijks al betaalde

1 reactie

  1. Auteur
    Odido
    Datum
    Beste heer/mevrouw,

    Wij hebben uw klacht in behandeling. Op dit moment duurt het helaas langer voordat wij u inhoudelijk van een terugkoppeling kunnen voorzien.

    Onze excuses voor het ongemak.

    Met vriendelijke groet,

    Privacy & Complaints

Reageer

Is dit jouw klacht? Log dan in om te reageren

Ook een klacht indienen over Odido?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen