Klacht Odido: Gelieve mij mijn contracten met T-Mobile op te sturen in periode 2000 - 2015.
Details
Klacht
Direct na de uitspraak van de Hoge Raad over contracten met "gratis" telefoon toestel ruim een jaar geleden heb ik T-Mobile benaderd met de vraag of ik mijn oude contracten periode 2000 - 2015 zou kunnen ontvangen. Omdat ik inmiddels bij een andere telecom provider zit deed ik dit via Facebook (en niet het T-mobile klantenforum). De reactie die ik kreeg van T-Mobile is dezelfde die ik overal zie wanneer het over deze zaak gaat: "Wij weten op dit moment nog niet wat de uitspraak voor ons betekent. Wij komen hier op terug zodra er meer bekend is". Ik begrijp dat T-Mobile tijd nodig heeft om uit te zoeken wat de uitspraak van de Hoge Raad betekent, maar ik vroeg om mijn eigen contracten die T-Mobile in haar bezit heeft en die ik ten alle tijden moet kunnen opvragen. Toen ik dit nogmaals vroeg ben ik verwezen naar het T-Mobile forum en vervolgens geblokt op Facebook. Op het forum heeft T-Mobile nog altijd geen reactie gegeven, ruim een jaar na de uitspraak. Met deze klacht wil ik T-Mobile nogmaals vriendelijk verzoeken mij de contracten toe te sturen.Gewenste oplossing
Gelieve mij mijn contracten met T-Mobile op te sturen in periode 2000 - 2015.De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.