Klacht Odido: Internet voor thuis abonnement krijg ik niet geannuleerd
Details
Klacht
Begin 2021 heb ik zakelijk een glasvezelabonnement in Amsterdam proberen af te sluiten. Om technische redenen bleek dat uiteindelijk niet geactiveerd te kunnen worden. Omdat we een restaurant openden welke van internet afhankelijk was vroegen we een noodoplossing.Dat kon door __in privé__ een Internet voor Thuis router en abonnement te nemen (looptijd officieel 2 jaar).
Na oplevering van internet door een andere provider zou dit abonnement dan geannuleerd en gerestitueerd worden. Het abonnement loopt ondanks een tiental pogingen nog steeds, ook ondanks de laatste belofte dat het abonnement 'in elk geval gestopt zou worden per einddatum' 26 maart 2023.
Mijn mails naar de zakelijke afdeling niet worden opgepakt, de consumenten tak kan niets kan met de zakelijke beloften (gedaan per email) en telefonisch wordt ik oneindig doorverbonden tussen zakelijke en consumenten afdelingen die me telkens toch niet blijken te kunnen helpen.
Meerdere terugbel beloftes worden ook niet waar gemaakt.
Terugsturen van de apparatuur met brief werkt ook niet, ik kreeg de spullen per omgaande retour...
Kafka is er niets bij.
Gewenste oplossing
Zakelijke afdeling moet zijn beloftes waarmaken en het abonnement stoppen en restitueren (ex gebruik).- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.